ΑΝΩ-ΚΑΤΩ Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΗΣ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ 212 "ΣΤ. ΔΑΦΝΗ-ΥΜΗΤΤΟΣ-ΒΥΡΩΝΑΣ-ΚΑΡΕΑΣ- (ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑΣ
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ)"
Έχει ενημερωθεί η δημοτική αρχή του Βύρωνα για την πρόθεση
σου Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) να τροποποιήσει για μία ακόμα
φορά την πολύπαθη λεωφορειακή γραμμή 212 "ΣΤ.
ΔΑΦΝΗ-ΥΜΗΤΤΟΣ-ΒΥΡΩΝΑΣ-ΚΑΡΕΑΣ- (ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ)", η οποία ιδρύθηκε
προκειμένου να εξυπηρετήσει τους κατοίκους του Δήμου Βύρωνα Καρεώτες και
Βυρωνιώτες, στην περιοχή της Δάφνης προσθέτοντας στην λεωφορειακή γραμμή, που
ήδη χρειάζεται σχεδόν μίση ώρα να
προσεγγίσει το μετρό της Δάφνης , προσθέτοντας ακόμη 2700 μέτρα διαδρομής
κάνοντας κύκλο γύρω - γύρω στους δρόμους της Δάφνης (Τριπόλεως-
Αλκινόου-Εθνάρχου Μακαρίου- Γραβιάς- Βουλιαγμένης- Αλέξανδρου Παπαναστασίου-
Μετρό Δάφνη) την στιγμή που όπως με πληροφόρησαν από τον ΟΑΣΑ (η κυρία
Νικολακοπούλου με την οποία συνομίλησα) δεν υπάρχει περίπτωση να προσθέσουν
κανένα νέο όχημα και επιπλέον οδηγούς στην γραμμή;
Δηλαδή αυξάνουν την διανυόμενη απόσταση κατά 2,7 χιλιόμετρα
σε μία διαδρομή που έχει συχνότητα διέλευσης τις καθημερινές 25 με 30 λεπτά και
τα σαββατοκύριακα 35 λεπτά (όταν και όποτε τηρούνται τα προγραμματισμένα
δρομολόγια , με βάσει το χειμερινό πρόγραμμα δρομολόγησης διότι με το θερινό
Ιουλίου- Αυγούστου είχαμε φτάσει το επίτευγμα της συχνότητας διέλευσης ανά μία
ώρα ακόμα και σε καθημερινές ημέρες!! ) χωρίς να αυξάνουν τον αριθμό των
οχημάτων και των οδηγών που διατίθενται για την γραμμή.
Αλήθεια τι θα συμβεί με την συχνότητα διέλευσης της
πολύπαθης γραμμής 212 μετά από την προαναγγελλόμενη αλλαγή;
Πόσο επιπλέον θα απαξιωθεί η πολύπαθη γραμμή 212 η οποία
προκειμένου να εξυπηρετήσει τους Καρεότες και τους Βυρωνιώτες (και κατά δεύτερο
λόγο τους κατοίκους της περιοχής του Υμηττού) στην πρόσβαση του προς τον Σταθμό
του Μετρό;
Τι χρειάζονται και ποιον εξυπηρετούν οι άσκοπες βόλτες της
γραμμής 212 γύρω- γύρω στους δρόμους της Δάφνης με δεδομένο ότι η Δάφνη έχει
άλλες συγκοινωνίες που την εξυπηρετούν;
Ήδη πάρα πολλοί Καρεώτες που θέλουν να κατέβουν με
συγκοινωνία στο μετρό της Δάφνης προτιμούν να περπατάνε δέκα με δώδεκα λεπτά
μέχρι το νεκροταφείο της Αγίας Μαρίνας Ηλιούπολης προκειμένου να
χρησιμοποιήσουν την λεωφορειακή γραμμή 206 Αγία Μαρίνα- Στ. Μετρό Δάφνης, η
οποία είναι περισσότερο αξιόπιστη έχει τα διπλά δρομολόγια και φτάνουν στο
μετρό της Δάφνης μέσα σε 15 λεπτά. Γιατί αυτή η συστηματική απαξίωση της
γραμμής με λίγα δρομολόγια, κακή εξυπηρέτηση και άσκοπες διαδρομές μέσα στα
στενά και τις λεωφόρους της Δάφνης, χωρίς τουλάχιστον να προβλέπεται αύξηση των
οχημάτων που διατίθενται στην γραμμή.
Γιώργος Κουγιάς.
Η σχετική απόφαση βρίσκεται αναρτημένη εδώ