Δευτέρα 8 Μαρτίου 2021

Σύντομο σχόλιο για τον κρυφό εμβολιασμό του δημάρχου και 2 αντιδημάρχων

Όλοι ή έστω οι περισσότεροι γνωρίζουμε από δημοσιεύματα που έχουν επιβεβαιωθεί, ότι πολλά στελέχη της κυβέρνησης της ΝΔ και του κρατικού μηχανισμού, έχουν τρέξει να εμβολιαστούν πρώτοι και καλύτεροι παραβιάζοντας κάθε είδους πρωτόκολλα και κανονισμούς και προσβάλλοντας την αξιοπρέπεια εκατομμυρίων λαού αυτής της χώρας.

Αυτές τις μέρες γίναμε μάρτυρες καταγγελιών και για παράτυπο εμβολιασμό του Δημάρχου Βύρωνα και δύο αντιδημάρχων. Με αφορμή όλα τα παραπάνω ρωτάμε:

- Αυτό είναι το ήθος των κυβερνώντων που ξέρουν να δίνουν εντολές για καταστολή του λαού, για πρόστιμα και για συλλήψεις, αλλά τρέχουν πρώτοι και καλύτεροι να εμβολιαστούν παραβιάζοντας κάθε είδους λάθος ή σωστό πρωτόκολλο; Απάντηση; Ναι, αυτό είναι!

- Αυτό είναι το ήθος των κυβερνώντων που καμώνονται ότι προστατεύουν την δημόσια υγεία ενώ την ίδια στιγμή διαλύουν την δημόσια περίθαλψη, αλλά τρέχουν πρώτοι και καλύτεροι για να ωφεληθούν από τα κουρέλια της; Η απάντηση; Ναι, αυτό είναι!

Όσον αφορά τον παράτυπο και κρυφό εμβολιασμό του Δημάρχου και των 2 αντιδημάρχων, ρωτάμε και ζητάμε απαντήσεις για τα παρακάτω:

Α. Ο Δήμαρχος και οι δύο αντιδήμαρχοι (ανήκοντες στην παράταξη ΣΤΑΣΗ ΒΥΡΩΝΑ - ΣΥΡΙΖΑ), παραδέχονται πως εμβολιάστηκαν παραβιάζοντας το υγειονομικό πρωτόκολλο. Ποιος όμως τους ειδοποίησε;

Β. Ποιος ενημέρωσε τον κ. Χρήστο Γώγο (επικεφαλής της ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ ΒΥΡΩΝΑ), να αναρτήσει στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook, ότι μπορούν να σπεύσουν και να εμβολιαστούν άτομα μετά από τηλέφωνο στο Κέντρο Υγείας Βύρωνα;

Γ. Ο Διευθυντής του Κέντρου Υγείας Βύρωνα -αντιδήμαρχος Υγείας επί δημαρχίας κ. Χαρδαλιά- γιατί δεν μιλά; Γιατί δεν παίρνει δημοσίως θέση;

Δ. Με ποιανού εντολή λειτούργησε ο εμβολιασμός στο Κέντρο Υγείας ενώ το Υπουργείο Υγείας είχε ανακοινώσει την αναβολή του και καλούσε τους πολίτες να μην προσέλθουν, εξαιτίας των καιρικών συνθηκών;

Βύρωνας, 7 Μαρτίου 2021

Αριστερή Παρέμβαση

Κυριακή 7 Μαρτίου 2021

8η Μάρτη: Συγκεντρώσεις/πορείες 1 μμ Υπ. Εργασίας (πλ. Κλαυθμώνος) και 5:30μμ Σύνταγμα

Ως Αριστερή Παρέμβαση Πολιτών Βύρωνα, συμμετέχουμε και καλούμε στις συγκεντρώσεις/πορείες αύριο Δευτέρα 8 Μαρτίου, με αφορμή την ημέρα της γυναίκας.

Απεργιακά χαρακτηριστικά παίρνει και στην Ελλάδα η 8η Μάρτη, καθώς πρωτοβάθμια σωματεία σπάνε τη σιγή και προχωρούν σε κινητοποιήσεις και στάσεις εργασίας. Πρωτοβάθμια σωματεία (όπως το Σωματείο Μισθωτών Τεχνικών και ο Σύλλογος Υπαλλήλων Βιβλίου – Χάρτου – Ψηφιακών Μέσων Αττικής) κάλεσαν το ΕΚΑ να προκηρύξει 24ωρη απεργία στις 8 Μάρτη, τονίζοντας τις ιδιαίτερες συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί φέτος με το πλήθος των καταγγελιών γυναικών για σεξουαλική παρενόχληση, κακοποίηση και εργοδοτική βία καθώς και με την πίεση που δέχονται οι γυναίκες της εργατικής τάξης από την πανδημία. Αντίστοιχη πρόταση κατέθεσαν οι Παρεμβάσεις στην ΑΔΕΔΥ, η Αγωνιστική Ταξική Ενότητα στο ΕΚΑ και ευρύτερα οι ταξικές δυνάμεις.

Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2021

Για την έγκριση από το δημ. συμβούλιο της Ιδρυτικής Πράξης του Μουσείου Ιστορίας

Συζητήθηκε στο δημοτικό συμβούλιο στις 11/2/2021 η Ιδρυτική Πράξη του Μουσείου Ιστορίας του δήμου Βύρωνα, μετά την αναβολή της συζήτησης του θέματος στο δημοτικό συμβούλιο ημ. 19/1/2021. Το διάστημα που μεσολάβησε υπήρξε κυρίως ενημέρωση για διάφορες, αλλά όχι όλες, τις πλευρές που αφορούν την ίδρυση και λειτουργία του Μουσείου. Έλειψε η ενημέρωση για τον προϋπολογισμό της δημιουργίας του, το καταστατικό, τις αναθέσεις σε συμβούλους και εταιρείες που έχουν αναλάβει το έργο, τη σύνθεση της διοίκησης του Μουσείου, κ.α..

Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2021

Δεκάδες πεύκα κατέρρευσαν από το βάρος του χιονιού στα άλση του Βύρωνα. Τώρα μέτρα για την προστασία των αλσών μας

Η επέλαση του χιονιά, εκτός από τη χαρά και τα αστεία που έδωσε την ευκαιρία να έχουν μικροί και μεγάλοι, προξένησε  και πολλά σοβαρά προβλήματα που κόστισαν και ανθρώπινες ζωές. Προβλήματα που οφείλονται και στις πολιτικές των κυβερνήσεων, περιφερειών και δήμων που δεν δίνουν βάρος στις υποδομές. 

Συνέπεια με το χιόνι που έπεσε, να υπάρχουν πολύωρες διακοπές του ηλεκτρικού ρεύματος σε πολλές περιοχές από πτώση κλαδιών και δέντρων στο εναέριο δίκτυο  που οφείλεται στην ελλιπή ως ανύπαρκτη συντήρησή του και θα μπορούσε να αποφευχθεί με συνεχή επιθεώρηση και κλάδεμα επικίνδυνων. Επίσης, με το κλείσιμο των εθνικών οδών, περιφερειακών και αστικών δρόμων κ.α.. 

Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2021

Πρώτες παρατηρήσεις για τη Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του σχεδίου «προστασίας» του Υμηττού (ή καλύτερα Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντοκτόνων Επεμβάσεων)

Αυτές τις μέρες συζητιέται στο Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής η Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΣΜΠΕ), ώστε να γνωμοδοτήσει πάνω σε αυτή προς το Υπουργείο Περιβάλλοντος στα πλαίσια της ετοιμασίας ενός καινούργιου Προεδρικού Διατάγματος για τον Υμηττό. Να θυμίσουμε ότι η έλλειψή της αποτέλεσε τη δικαιολογία για να πάψει να ισχύει από το 2017 το προηγούμενο ΠΔ 187/2011, κατόπιν πολλών προσφυγών από μικρά και μεγάλα συμφέροντα ιδιωτών καταπατητών, επιχειρήσεων, επενδυτών, ΔΕΗ, δήμων και άλλων που είτε «αξιοποίησαν» είτε προσδοκούν να «αξιοποιήσουν» την δημόσια δασική γη και το θεωρούσαν «αυστηρό». Όλοι οι φόβοι μας όπως και όλη η συζήτηση που γινόταν τα προηγούμενα χρόνια στα πλαίσια των αγώνων του κινήματος για την προστασία του Υμηττού, απλά επιβεβαιώνονται. Για την περιβόητη ΣΜΠΕ: 

Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2021

Η Αριστερή Παρέμβαση Βύρωνα μαζί με άλλους φορείς και συλλογικότητες στο Κέντρο Υγείας Βύρωνα

Η Αριστερή Παρέμβαση ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα της ΟΕΝΓΕ για να γίνει η Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου μέρα δράσης για την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας (ΠΦΥ). Με πανό και σχετική ανακοίνωση, βρέθηκε έξω από το Κέντρο Υγείας Βύρωνα μαζί με εργατικά σωματεία, συλλόγους γονέων, το Κοινωνικό Πολιτιστικό Κέντρο Βύρωνα, άλλες δημοτικές παρατάξεις και φορείς. Παρακάτω ακολουθούν βίντεο και φωτογραφίες:
 

Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2021

Ανακοίνωση Αριστερής Παρέμβασης Βύρωνα για το Κέντρο Υγείας και την πρωτοβάθμια περίθαλψη

ΕΝΙΣΧΥΣΤΕ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ - ΟΧΙ ΣΤΑ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΑ ΜΕΤΡΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

Με μια προκλητική απόφαση κυβέρνηση και Υπουργείο Υγείας κατάργησαν ουσιαστικά πολλά Κέντρα Υγείας, μετατρέποντάς τα αποκλειστικά σχεδόν σε Κέντρα Εμβολιασμών. Πολλά από τα τακτικά ραντεβού ακυρώνονται, νέα δεν κλείνονται και όταν κλείνονται οι ημερομηνίες είναι πολύ μακριά και οι κάτοικοι των περιοχών είναι υποχρεωμένοι ή να τρέχουν σε νοσοκομεία (εν μέσω πανδημίας!) για να κλείσουν ραντεβού, αν βρουν και εκεί ή να καταφύγουν στην ιδιωτική υγεία (νέα κυβερνητική πριμοδότηση), πληρώνοντας ακριβά σε μια εποχή οικονομικής δυσπραγίας. Πρόκειται για μία απόφαση που χτυπά βάναυσα το δικαίωμα στη δημόσια περίθαλψη, προκαλεί τεράστια ταλαιπωρία, βάζει ζωές σε κίνδυνο!
 

Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2021

Παρατηρήσεις και προτάσεις της Αριστερής Παρέμβασης στα εισηγητικά κείμενα που αφορούν την ίδρυση Μουσείου Ιστορίας του Βύρωνα

Σε συνέχεια των όσων αναφέρουμε στο πρώτο μας κείμενο για το Μουσείο Ιστορίας, καταθέτουμε προς το δημοτικό συμβούλιο και τους κατοίκους του Βύρωνα το παρακάτω κείμενο παρατηρήσεων/προτάσεων, προκειμένου να ληφθούν υπόψη πριν τη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου για το θέμα αυτό:

Παίρνουμε υπόψη τα όσα ήρθαν σε γνώση μας μετά και τη σύσκεψη των επικεφαλής των παρατάξεων  με την παρουσία και του τεχνικού συμβούλου για την ίδρυση  του Μουσείου. Θα επανέλθουμε δε με περαιτέρω προτάσεις, αφού εκτιμούμε ότι είναι εξαιρετικής σημασίας η ίδρυση του ιστορικού Μουσείου για τον δήμο Βύρωνα, ένα δήμο με πυκνή ιστορία, δράση των ανθρώπων και μνήμες όπως ήδη αναφέραμε στο πρώτο κείμενο που εκδώσαμε.

Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2021

Σάββατο 6/2 στις 12 το μεσημέρι στο Σύνταγμα, συγκέντρωση για το δικαίωμα σε κινητοποιήσεις, ενάντια σε διώξεις και πρόστιμα

Η Αριστερή Παρέμβαση Βύρωνα συμμετέχει στην Επιτροπή Αλληλεγγύης σε διωκόμενους-ες για την ελευθερία σε κινητοποιήσεις και στηρίζει τις δράσεις της. Παρακάτω το κάλεσμα για  συγκέντρωση το Σάββατο 6/1 στις 12 το μεσημέρι στην πλατεία Συντάγματος. 

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΕ ΔΙΩΚΟΜΕΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΕ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ

«Μαζί στον αγώνα-Μαζί στην υπεράσπιση»

 Δύναμη μας η αλληλεγγύη και το δίκιο του λαού

 ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ: 6 ΦΛΕΒΑΡΗ 12:00 Πλ. Συντάγματος

Στις μέρες των κινητοποιήσεων για την εξέγερση του Πολυτεχνείου, για την απεργία στις 26/11, για τις 6 Δεκέμβρη και στη συνέχεια αντιμετωπίζουμε μια έξαρση της αστυνομικής καταστολής, του μπαράζ των διώξεων και των προστίμων σε όλη την χώρα σε  βάρος όσων συμμετέχουν ή η αστυνομία πιθανολογεί ότι θα συμμετάσχουν σε αγωνιστικές δράσεις. Πρόσχημα της κυβέρνησης αποτελεί η προστασία της δημόσιας υγείας, ενώ την ίδια ώρα μειώνει τις δαπάνες για την υγεία, δεν δείχνει σπουδή για τα μέτρα προστασίας στους  εργαζόμενους σε μαζικούς χώρους εργασίας, στα ΜΜΜ, ενώ στη διάρκεια της καταστολής στοιβάζει επικίνδυνα όσους διαδήλωναν και τηρούσαν τα μέτρα προστασίας.


Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2021

Για τη δημιουργία Μουσείου Ιστορίας του Βύρωνα – Ενημέρωση και πρώτες θέσεις της Αριστερής Παρέμβασης

Με βάση παλιότερη απόφαση του δημοτικού συμβουλίου Βύρωνα για δημιουργία Μουσείου του Βύρωνα (για το οποίο έχει δρομολογηθεί και αλλαγή του οργανογράμματος του δήμου), είχε συσταθεί πριν τον Οκτώβριο του 2019 διαπαραταξιακή Επιτροπή του δημοτικού συμβουλίου στην οποία θα συμμετείχαν και πολίτες του δήμου μας. 

Η δημοτική αρχή συγκάλεσε την Επιτροπή αυτή για πρώτη φορά στις 5/1/2021 στην οποία παρουσίασε ένα σχέδιο Ιδρυτικής Διακήρυξης του Μουσείου, ενόψει της σύγκλησης δημοτικού συμβούλιου στο οποίο έφερε θέμα για την έγκρισή του σχεδίου αυτού στις 19/1/2021. Ως Αριστερή Παρέμβαση καταθέσαμε και στην Επιτροπή του Μουσείου και ενόψει της σύγκλισης του δημοτικού συμβουλίου τις πρώτες θέσεις της Αριστερής Παρέμβασης, τις οποίες δημοσιεύουμε παρακάτω.  Η συζήτηση του θέματος στο δημοτικό συμβούλιο τελικά αναβλήθηκε μετά από πρόταση δημοτικών παρατάξεων, με στόχο την πληρέστερη ενημέρωση και χρόνο για επεξεργασία των θέσεων τους.

Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2021

Επιδημία κορονοϊού: Με αφορμή τρομοδημοσιεύματα περί βρασίματος του κεντρικού τομέα Αθηνών από κρούσματα

Το τελευταίο χρονικό διάστημα γίναμε μάρτυρες απανωτών τρομοδημοσιευμάτων στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο, που αναφέρουν ότι «...βράζουν από κρούσματα οι Δήμοι του κεντρικού τομέα Αθηνών (Αθήνα, Βύρωνας, Καισαριανή, Ζωγράφου, Γαλάτσι, Υμηττός/Δάφνη, Ηλιούπολη)». Τα ρεπορτάζ αυτά επικαλούνται την ημερήσια έκθεση του ΕΟΔΥ όπου διαπιστώνει «αυξημένα κρούσματα στον κεντρικό τομέα Αθηνών». Ψάχνοντας λοιπόν στο διαδίκτυο και πιο συγκεκριμένα στην ιστοσελίδα του ΕΟΔΥ, ανακαλύψαμε το εξής: Έως και τα τέλη Δεκεμβρίου ο ΕΟΔΥ στην ημερήσια ενημέρωση που έκανε για την πορεία της επιδημίας, ανέφερε πάντα και τον αριθμό των τεστ που πραγματοποιήθηκαν πλάι στην στήλη των κρουσμάτων. Έτσι, μπορούσε ο καθένας να κρίνει πόσο σοβαρή ή όχι είναι η εξέλιξη της επιδημίας, συγκρίνοντας και βγάζοντας στατιστικό δείγμα θετικότητας στον ιό (αριθμός συνολικών τεστ και πόσα από αυτά βγαίνουν θετικά).

Ξαφνικά όμως από τα τέλη Δεκεμβρίου ’20, ο ΕΟΔΥ εξαφάνισε τον αριθμό των τεστ και ανακοινώνει μόνο αριθμό ημερήσιων κρουσμάτων! Και ρωτάμε λοιπόν: Γιατί άλλαξε την πολιτική του ο ΕΟΔΥ; Τα υπάρχοντα επιδημιολογικά στοιχεία δικαιολογούν τη λήψη μέτρων όπως απαγόρευση κυκλοφορίας (που στη Δυτική Αττική και αλλού είναι από τις 6 μμ); Βάσει ποιών δεδομένων βγαίνουν τα καθεστωτικά ΜΜΕ και λένε ότι «…βράζει από κρούσματα ο κεντρικός τομέας Αθηνών»;

Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2021

Ένας ακόμα προϋπολογισμός: Τα δικά μας δικά τους και τα δικά τους δικά τους!

Την Πέμπτη 18/12 η πλειοψηφία του Δημοτικού Συμβουλίου, αποτελούμενη από τις παρατάξεις Στάση Βύρωνα της δημοτικής αρχής (Α. Κατωπόδης-ΣΥΡΙΖΑ), Νέα Εποχή (Χρ. Γώγος-Ν.Δ) και Μαζί για τον Βύρωνα (Μ. Μπαντής-Ν.Δ), ψήφισε από κοινού τη φορολογική πολιτική που θα εφαρμόσει ο Δήμος με τον προϋπολογισμό για το 2021. Ο ισοσκελισμένος προϋπολογισμός του 2021 ανέρχεται σε 36,27 εκατ. €, έναντι 36,73 εκατ. € το 2020. Παρουσιάζει μικρή μείωση εσόδων- εξόδων κατά 0,5 εκατ. € σε σχέση με πέρυσι. 

Το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων του προέρχεται από τους κατοίκους και όχι από τους κεντρικούς πόρους. Οι τρεις παρατάξεις αποδέχτηκαν για μια ακόμα φορά την περικοπή των επιχορηγήσεων του κεντρικού κράτους προς τους δήμους (Κ.Α.Π. - Σ.Α.Τ.Α. κλπ). Η υπόλοιπη κεντρική χρηματοδότηση θα βασίζεται στο κυνήγι των ευκαιριακών επιδοτήσεων του ΕΣΠΑ, και άλλων ευκαιριακών χρηματοδοτικών προγραμμάτων που μεθοδικά προμοτάρει η Ε.Ε. και τα λόμπι της για συγκεκριμένα έργα και δράσεις. Με φανερή μεθόδευση, όταν σταματούν αυτά τα προγράμματα, η λειτουργία των κοινωνικών υπηρεσιών που στηρίζεται σε αυτά να περνά εκβιαστικά είτε σε ιδιωτικές εταιρείες, είτε σε μικτές συμπράξεις δημόσιου-ιδιωτικού τομέα, είτε σε αναζήτηση ΚΟΙΝΣΕΠ.  

Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2021

Καμπάνια "Εσύ υπέγραψες ?" για την παύση των διώξεων για κινητοποιήσεις και τη διαγραφή των προστίμων


Η  διαδικασία της υπογραφής είναι πολύ απλή, πατώντας εδώ 

Η Αριστερή Παρέμβαση Πολιτών Βύρωνα συμμετέχει στην Επιτροπή Αλληλεγγύης σε διωκόμενους για την ελευθερία σε κινητοποιήσεις και στηρίζει τις καμπάνιες της για το θέμα. Καλεί να δημιουργηθεί ένα μαζικό κίνημα με την καμπάνια συλλογής χιλιάδων υπογραφών για διαγραφή των προστίμων και ακύρωση των διώξεων για κινητοποιήσεις.

Ας συμβάλλουμε όλοι και όλες να παρουσιάσουμε χιλιάδες υπογραφές και εκατοντάδες ψηφίσματα στα δικαστήρια και να στηρίξουμε τον αγώνα για παύση των διώξεων και αθώωση όσων κατηγορούνται για συμμετοχή ή απόπειρα συμμετοχής σε κινητοποιήσεις. Ταυτόχρονα να απαιτήσουμε τη διαγραφή των εξοντωτικών προστίμων που επιβλήθηκαν από την κυβέρνηση για να επιβάλλει καθεστώς οικονομικής τρομοκρατίας σε όσους και όσες κινητοποιούνται και σιγή νεκροταφείου για να περνά ανενόχλητα τους σχεδιασμούς της.

Περισσότερες πληροφορίες για την Επιτροπή και τις δράσεις της, θα βρείτε στο ιστολόγιο της:  https://mazistonagona.blogspot.com/

Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2021

Ανακοίνωση: Παύση κάθε δίωξης και άρση κάθε προστίμου για τις κινητοποιήσεις

Aριστερή Παρέμβαση Πολιτών Βύρωνα

Παύση κάθε δίωξης και άρση κάθε προστίμου για τις κινητοποιήσεις

Στις μέρες των κινητοποιήσεων για την εξέγερση του Πολυτεχνείου, για την απεργία στις 26/11, για τις 6 Δεκέμβρη και στη συνέχεια αντιμετωπίζουμε μια έξαρση της αστυνομικής καταστολής, του μπαράζ των διώξεων και των προστίμων σε όλη την χώρα σε  βάρος όσων συμμετέχουν ή η αστυνομία πιθανολογεί ότι θα συμμετάσχουν σε αγωνιστικές δράσεις. Πρόσχημα της κυβέρνησης αποτελεί η προστασία της δημόσιας υγείας, αφού την ίδια ώρα μειώνει τις δαπάνες για την υγεία, δεν δείχνει σπουδή για τα μέτρα προστασίας στους μαζικούς χώρους εργασίας, στα ΜΜΜ, ενώ στη διάρκεια της καταστολής στοιβάζει όσους διαδήλωναν και τηρούσαν τα μέτρα προστασίας.

Η κυβερνητική επιδρομή εξελίσσεται με πρωθυπουργικές και υπουργικές εξαγγελίες, ΦΕΚ απαγορεύσεων κυκλοφορίας και συγκεντρώσεων, επίκληση του Ποινικού Κώδικα, αποφάσεις του Αρχηγού της Αστυνομίας, και το νόμο απαγόρευσης των διαδηλώσεων.  Η κρατική τρομοκρατία, οι απαγορεύσεις, η επιβολή των εξοντωτικών προστίμων παραβιάζουν στοιχειώδη δημοκρατικά δικαιώματα και όπως μαρτυρούν και οι δηλώσεις του Υπουργού ΠΡΟΠΟ Χρυσοχοϊδη, στοχεύουν να διατηρηθούν και μετά την πανδημία.

Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2021

Το ολοκληρωτικό κράτος έρχεται: Καταγγέλουμε και καταδικάζουμε την εισβολή της αστυνομίας στη ΦΕΠΑ

Η αστυνομία (ΟΠΚΕ, ΔΕΛΤΑ, ΜΑΤ, ΕΚΑΜ, Δίωξη κλπ) εισέβαλε νωρίς το πρωί της Τετάρτης 30 Δεκεμβρίου, στο Α κτήριο της Φοιτητικής Εστίας του Πανεπιστημίου Αθηνών. Ισχυρίστηκε ότι ψάχνει ναρκωτικά αλλά ο στόχος της κυβέρνησης που την έστειλε, ήταν η κατάργηση του οικογενειακού ασύλου -όπως άλλωστε συμβαίνει και σε σπίτια σε όλη την χώρα, με την δικαιολογία του ...κορονοϊού- μιας και οι φοιτητικές εστίες ως χώροι κατοικίας, διέπονται από το οικογενειακό άσυλο. Ταυτόχρονα η κυβέρνηση μέσω της αστυνομίας, έκανε επίθεση και στο Σύλλογο Οικοτρόφων ΦΕΠΑ (Σ.Ο.ΦΕΠΑ), ο οποίος πρόσφατα είχε πραγματοποιήσει κατάληψη στη διεύθυνση της εστίας απαιτώντας τη σωστή συντήρηση και λειτουργία των κτιρίων αλλά και την (χωρίς λόγο καθυστερημένη) εισδοχή νέων φοιτητών με κοινωνικοοικονομικά κριτήρια και όχι ακαδημαϊκά.

Συγκεκριμένα, η αστυνομία κατευθύνθηκε σε αποθήκες όπου έμεναν άστεγοι, κάτι που ο ΣΟΦΕΠΑ είχε αναγνωρίσει ως κατάληψη αστέγων, έσπασε τις πόρτες και προχώρησε σε συλλήψεις. Μπήκε και σε δωμάτια οικοτρόφων επίσης παραβιάζοντας τις πόρτες και έκανε ζημιές στον χώρο των πολιτιστικών ομάδων της ΦΕΠΑ από όπου πήρε ένα λάπτοπ και ένα σκληρό δίσκο. Η σημερινή επιχείρηση αποτελεί συνέχεια της επίθεσης συνολικά στην ζωή και την ελευθερία του λαού. Αποτελεί εφαρμογή του δόγματος «νόμος» και «τάξη» και της κατασταλτικής εκστρατείας της κυβέρνησης και του κεφαλαίου απέναντι στην αγωνιζόμενη νεολαία και ειδικά στα πιο φτωχό κομμάτι που είναι οι εστιακοί φοιτητές.

Οι αναίτιες στοχεύσεις ατόμων και οι ζημιές που προκάλεσε η αστυνομία δεν συνδέονται με την καταπολέμηση του εμπορίου ναρκωτικών. Συνδέονται όμως, με την ανάγκη της κυβέρνησης και του κεφαλαίου στο να συνεχίσουν την διασπορά τρόμου στον λαό για να παραμείνει τρομαγμένος, υποταγμένος, να δέχεται την απαγόρευση κυκλοφορίας, τα lockdown, να δεχθεί τελικά ως νέα κανονικότητα, την εξαθλίωση, την δικτατορία, τον τρόμο και την υποταγή.

Η Πρυτανεία του ΕΚΠΑ στοιχίζεται με την κυβέρνηση απόλυτα, παίζοντας βρώμικο ρόλο απέναντι στους φοιτητές. Αρχικά, τους διέκοψε τη σίτιση και τους απείλησε με διακοπή κάθε παροχής και τώρα, ακόμα και μετά τη λήξη της κατάληψης γίνεται αυτή η προσπάθεια τρομοκράτησης με αστυνομική βία.

Οι αγώνες του ΣΟΦΕΠΑ και όλων των φοιτητών είναι ο πραγματικός στόχος της κυβέρνησης κι αυτό δείχνει για άλλη μια φορά και ποιος είναι ο ρόλος της πανεπιστημιακής αστυνομίας που ονειρεύεται η κυβέρνηση. Αλλά η πλειοψηφία των φοιτητών και εμείς, οι νέοι-ες, οι εργαζόμενοι-ες, οι άνεργοι-ες των γειτονιών μας, απορρίπτουμε και την προσπάθεια ίδρυσης πανεπιστημιακής αστυνομίας και τον γενικότερο κρατικό/κυβερνητικό τρόμο που διασπείρει η κυβέρνηση.

Βύρωνας, 3 Ιανουαρίου 2021

Αριστερή Παρέμβαση Πολιτών Βύρωνα