Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2013

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΡΟΦΕΙΑ

Είμαι μητέρα ενός νηπίου. Κάνοντας τα χαρτιά μου για το ΕΣΠΑ είχα 53,74 μόρια! Εξαιτίας λάθος χειρισμών ανικανότητας και επιπολαιότητας των υπευθύνων, έχασα την επιδότηση και έχασε και ο δήμος χιλιάδες ευρώ. Μια έρευνα στα αποτελέσματα των τριών παιδικών σταθμών που διαθέτουν βρέφη θα σας το επιβεβαιώσει! Πολλές θέσεις κενες στα βρέφη (κάθε θέση γύρω στα 3500 ευρώ) και ελάχιστες θέσεις για τα νήπια! ΓΙΑΤΙ???????
Προσπαθώ να επικοινωνήσω από τη Δευτέρα 2/9 με τον κύριο Χαρδαλιά. Ενώ πηγα στο γραφείο του και κράτησαν τα στοιχεία μου, ακόμα και σήμερα δεν έχει επικοινωνήσει κανείς μαζί μου!
Οι λάθος χειρισμοί των υπεύθυνων, που δεν ηξεραν, πως να δηλώσουν σωστά τις θέσεις, η επιπολαιότητά τους, η αδιαφορία τους, η συμπεριφορά τους (καθώς και το ύφος και το θράσος της μιας υπεύθυνης, όταν τόλμησα να διαμαρτυρηθώ) και το κόστος που καλούμαι να πληρώσω, εξαιτίας αυτών των ανθρώπων, με αναγκάζουν να επιμένω καθημερινά να βρω το δίκιο μου.
Επισυνάπτω τα μηνύματα που έχω στείλει στον κύριο Χαρδαλιά αλλά και στην κυρία Αλιφραγκη σε διαφορα mail, διότι δεν ξέρω ποιο απ όλα αυτά που αναγράφονται στο site ισχύει τελικά!
Δεν έχουν κάνει τον κόπο να μου απαντησουν τίποτα! Και φυσικά ούτε έχει επικοινωνήσει ο δήμαρχος μαζί μου, όπως μου είχε πει η κυρία Σεραφειμίδου την ημέρα που κράτησε τα στοιχεία μου (2/9).
Με τόσα μόρια όπως καταλαβαίνετε έχω χαμηλό εισόδημα. Και την προηγούμενη χρονιά είχα ΕΣΠΑ. Αν οι υπεύθυνοι είχαν κοιτάξει τις καταστάσεις τους θα είχαν δει ποιες μητέρες που είναι επανεγγραφή έχουν ΕΣΠΑ. Αν είχαν ασχοληθεί, θα είχα δηλώσει σωστά τις θέσεις!!!!! Αλλά κοιτάξανε απλά τα κενά τους, χωρίς να αφήσουν ένα περιθώριο για τις επανεγγραφές. Ο κύριος Καραντζας είπε, ότι ήθελε να τις διασφαλισει. Ναι το καταλαβαίνω. Αν είχε κοιτάξει τα στοιχεία του, θα ήταν ενημερωμένος. Κι αν βαριόταν να το κάνει, ας ρώταγε στους σταθμούς ποιες μητέρες θα κάνουν αίτηση, ωστε να δηλώσει ανάλογα. Οταν ήδη απο περσι είχα ΕΣΠΑ, φαίνεται ότι είχα χαμηλό εισόδημα, το οποίο φέτος ήταν ακόμα πιο χαμηλό. ΓΙα να γίνει δεχτει η αίτηση έπρεπε μέχρι 30000 ευρώ εισόδημα! Και μετα την αίτηση μου δώσανε 53,74 μόρια. Πήραν την επιδότηση άνθρωποι με 19 μόρια!!!!!!!!! Απίστευτο!?!?! Κι εγώ όχι!!!!!!!!! ΑΠαράδεκτο? Και οι υπευθυνοι ούτε καν ασχολούνται. Ταχτοποιούν μόνο τις υπερωρίες τους!!!
Νομίζω οτι κάποιος πρέπει να μου δώσει μια ικανοποιητική απάντηση! Διότι στις ιδιωτικές επιχειρήσεις, οσοι δεν ανταποκρίνονται στις υποχρεώσεις τους και δεν μπορούν να πάρουν σημαντικες και σωστές αποφάσεις αποχωρούν από τις σημαντικές θέσεις, διότι κρίνονται ελλιπείς. Στο δήμο δε φέρει κανεις ευθύνη των πράξεων του και τις ανικανότητάς του? Οταν χάνει ο δημος χιλιάδες ευρώ, ή όταν πλήττονται οι δημότες οικονομικά? Ιδιαιτέρως σε τέτοιες εποχές!
Ούτετε τη φορολογική δήλωση δεν ήταν ικανοί να κάνουν έγκαιρα!!! Απίστευτο
Ελπίζω όμως κάποια στιγμή να λάβω μια ικανοποιητική απάντηση!
Με εκτίμηση
Τερζή Ναταλία