ΣΠΑΣΜΕΝΑ ΠΛΑΚΑΚΙΑ |
Νέα σχολική χρονιά: Τα ίδια και χειρότερα
Μετά από επίσκεψη εκπροσώπων του συνδυασμού μας στα σχολεία και τους παιδικούς σταθμούς του Βύρωνα πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς, διαπιστώσαμε ότι για μια ακόμα φορά επιβεβαιώνεται ο κανόνας κάθε πέρσι και καλύτερα. Θέσαμε τα προβλήματα που καταγράψαμε στη συνεδρίαση του δημ. συμβουλίου ημ. 9/9/2024.
Οι κυβερνητικές εξαγγελίες για δήθεν αναβάθμιση και εκσυγχρονισμό των σχολείων πάνε την κατάσταση στην παιδεία ένα βήμα πίσω.
Βαφτίζεται εξορθολογισμός το στοίβαγμα των μαθητών με τις καταργήσεις και συγχωνεύσεις τμημάτων, βελτίωση της σχολικής καθημερινότητας οι αποβολές και η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος, εκσυγχρονισμός οι διάφορες πλατφόρμες που καταγράφουν, αλλά δεν λύνουν τα προβλήματα.
Η έλλειψη όμως εκπαιδευτικών και προσωπικού καθαριότητας, η
έλλειψη κατάλληλων και επαρκών και σύγχρονων σχολικών κτιρίων και
υποδομών και η ελλιπής συντήρησή τους ήταν και είναι εδώ και δεν
βελτιώνονται με πλατφόρμες. Η έλλειψη βούλησης για την απάλειψη της
υποχρηματοδότησης δεν καλύπτεται με τους διαδραστικούς πίνακες.
Αυτή η εικόνα αποτυπώνεται και στα σχολεία και στους παιδικούς σταθμούς του Βύρωνα:
Συντήρηση των υπαρχόντων σχολικών κτιρίων και παιδικών σταθμών ελλιπής έως ανύπαρκτη. Παλιές και ανεπαρκείς ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις, άβαφες αίθουσες, νηπιαγωγεία να λειτουργούν σε προκάτ, χώροι υγιεινήςσε κακή κατάσταση κλπ.
Επτά χρόνια μετά το κλείσιμο του 4ου δημοτικού ακόμα
δεν έχει βγει η άδεια έναρξης των εργασιών για το νέο κτίριο παρά τη
διαβεβαίωση του δημάρχου κ Σωτηρόπουλου ότι μέχρι το τέλος του Απριλίου
2024 θα είχαν ολοκληρωθεί όλες οι διαδικασίες.
Στους
παιδικούς σταθμούς αναδεικνύεται για μία ακόμα φορά η έλλειψη
προσωπικού και χώρων. Μέχρι τις 9/9, 11 νήπια και 36 βρέφη έχουν μείνει
εκτός σταθμών.
Ο ύπνος και η ξεκούραση του βρεφών γίνεται με βάρδιες, γιατί δεν
υπάρχουν χώροι για κρεβάτια και αντίστοιχο προσωπικό. Σήμερα το 60%
του προσωπικού είναι έκτακτο και με ελαστικές σχέσεις εργασίας. Από δύο
που ήταν τα σχολικά λεωφορεία, τώρα κυκλοφορεί μόνο ένα.
Το
επισημαίνει και το Σωματείο Εργαζομένων του Δήμου: «Οι παιδικοί σταθμοί
του Δήμου μας ξεκίνησαν με σωρεία προβλημάτων που έχουν να κάνουν
καταρχάς με την υποχρηματοδότηση, με την υλικοτεχνική υποδομή, την
ποιότητα τροφίμων και των ειδών καθαριότητας αλλά και με ελλείψεις
παιδαγωγικού και βοηθητικού προσωπικού».
Ζητάμε:
§ Σύγχρονα και ασφαλή σχολεία σε
πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, με τακτική συντήρηση και
ελέγχους και επαρκή κονδύλια για την καλή τους λειτουργία. Σχεδιασμό για
ανέγερση νέων σύγχρονων σχολικών συγκροτημάτων για όλες τις βαθμίδες
εκπαίδευσης με αποκλειστική ευθύνη του κράτους χωρίς ΣΔΙΤ.
§ Μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα. Όχι στις καταργήσεις-συγχωνεύσεις τμημάτων των σχολείων.
§ Αύξηση των δαπανών για την παιδεία και κάλυψη των αναγκών σε εκπαιδευτικό προσωπικό.
§ Παιδικούς σταθμούς σε κάθε γειτονιά,
σύγχρονους και ασφαλείς, σε δημόσια κτίρια με όλες τις προδιαγραφές που
θα καλύπτουν πλήρως όλες τις ανάγκες της πόλης μας. Δωρεάν πρόσβαση για
όλα τα παιδιά, χωρίς τροφεία.
§ Παρεμβάσεις
στις κτηριακές εγκαταστάσεις στα υπάρχοντα οικήματα, ώστε να είναι
κατάλληλα. Να τηρείται απαρέγκλιτα κάθε έτος το πρωτόκολλο για τον
έλεγχο όλων των σχολείων από την τεχνική υπηρεσία του δήμου πριν από την
έναρξη των μαθημάτων και την ασφαλή παράδοσή τους.
§ Να γίνουν προσλήψεις μόνιμου προσωπικού και να μονιμοποιηθούν οι τωρινοί εργαζόμενοι που
χρόνια δουλεύουν με επαναλαμβανόμενες συμβάσεις, ώστε να λειτουργούν οι
παιδικοί σταθμοί με όλατα παιδιά και τους απαραίτητους παιδαγωγούς από
την 1η Σεπτέμβρη κάθε έτους.
Αριστερή Παρέμβαση-Ριζοσπαστική Ενωτική Κίνηση, ανένταχτοι-ες, Αγωνιστική εκλογική Συμπόρευση
Ακολουθούν ενδεικτικές φωτογραφίες
ΝΤΟΥΛΑΠΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΠΑΙΔ.ΣΤΑΘΜΟΥ |
ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΑ ΠΑΝΩ ΣΕ ΟΞΕΙΔΩΜΕΝΕΣ ΒΑΣΕΙΣ |
ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΚΛΙΜΑΚΟΣΤΑΣΙΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ |
ΧΑΛΑΣΜΕΝΑ ΦΩΤΙΣΤΙΚΑ |
ΣΠΑΣΜΕΝΗ ΛΕΚΑΝΗ |
ΣΑΠΙΑ ΠΟΡΤΑ |
ΣΑΠΙΑ ΠΟΡΤΑ |
ΣΠΑΣΜΕΝΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΤΟΥΑΛΛΕΤΩΝ |
ΣΠΑΣΜΕΝΟΣ ΟΥΡΗΤΗΡΑΣ |
ΦΟΥΣΚΟΜΕΝΗ ΟΡΟΦΗ ΚΟΥΖΙΝΑΣ ΠΑΙΔ. ΣΤΑΘΜΟΥ |
ΔΙΑΒΡΩΣΕΙΣ |