Τρίτη, 21 Οκτωβρίου 2008

ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΞΩΔΙΚΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΟΥ ΥΠΕΡΓΕΙΟΥ ΓΚΑΡΑΖ


Απάντηση-δήλωση του δημοτικού μας συμβούλου Σταύρου Τζιορτζιώτη στην εφημερίδα ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ για σχολιασμό του εξώδικου του κ. Δημητρόπουλου (νομικού συμβούλου της Νομαρχίας) κατά της εφημερίδας (εκδότη, αρχισυντάκτη, σύμβουλο έκδοσης) για τα δημοσιεύματα της σε σχέση με την ανάμιξη του κ. Δημητρόπουλου που γνωμοδότησε για τη συνέχιση των εργασιών κατασκευής υπέργειου γκαράζ στο χώρο δίπλα στο παλιό δημαρχείο.. (Δημοσιεύτηκε στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2008)

"Με το εξώδικο και τους παραλήπτες του ο κ. Δημητρόπουλος προσπαθεί να μετατρέψει την αντιπαράθεση στις πολιτικές επιλογές της δημ. αρχής σε προσωπική αντιπαλότητα.
Σε σχέση με τους ισχυρισμούς του για την ανέγερση του πολυώροφου γκαράζ, εμείς επισημαίνουμε ότι:
- Δίνεται δημόσιος χώρος σε ιδιωτική εταιρεία για εκμετάλλευση.
- Οι προσφεύγοντες ήταν πολλοί και μάλιστα κάτοικοι και εκπρόσωποι 3 δημοτικών κινήσεων.
- Οι αποφάσεις των δικαστηρίων δεν είναι πάντα δίκαιες.
- Η αιτιολόγηση των αποφάσεων με το ότι έγιναν καθυστερημένα οι προσφυγές δεν δείχνει πλήρη δικαίωση του δήμου.
- Η απόφαση του Δημ. Συμβουλίου ήταν για υπόγειο γκαράζ και με βάση αυτήν έγινε η προκήρυξη του έργου.
- Η συμμετοχή μόνο δύο εταιρειών στο διεθνή(;;) διαγωνισμό για παραχώρηση υπόγειων γκαράζ και η ένσταση της δεύτερης εταιρείας κατά των αποτελεσμάτων δημιουργούν ερωτηματικά.
- Η ανάθεση του έργου και η κατοχύρωση της σύμβασης έγινε για υπόγειο γκαράζ. Στη σύμβαση υπήρχε η δέσμευση ο δήμος να προχωρήσει σε αλλαγή ρυμοτομικού μέσα σε ορισμένο χρονικό διάστημα. Εκ του πονηρού υπήρχε όρος αν αυτό δεν γίνει η εταιρεία να έχει δικαίωμα να αλλάξει τη μορφή του γκαράζ. Και εκ του πονηρού, επίσης, ο δήμος δεν προχώρησε στην αλλαγή του ρυμοτομικού στα συγκεκριμένα χρονικά πλαίσια, ανοίγοντας το δρόμο για τη μετατροπή του γκαράζ από υπόγειο σε υπέργειο χωρίς να γίνει νέος διαγωνισμός ανάθεσης του έργου, παρότι άλλαξε ακόμα και το όνομα της εταιρείας.
- Η πρωταρχική ανάγκη στο Βύρωνα είναι να υπάρχει προστασία του περιβάλλοντος, ελεύθεροι δημόσιοι χώροι, φρένο στην ξέφρενη οικοδόμηση, μέτρα για διευκόλυνση των μετακινήσεων με Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Το υπέργειο γκαράζ μπορεί να εξασφαλίσει κάποιες θέσεις στάθμευσης, αλλά επιβαρύνει την δόμηση και την κυκλοφορία στο κέντρο της πόλης και δεν θα λύσει το πρόβλημα της στάθμευσης που συνεχώς οξύνεται, αφού με τις πολιτικές που ακολουθούνται γιγαντώνεται ο αριθμός των Ι.Χ.
- Ενώ, γεννά ερωτηματικά η όλη μεθόδευση για την παραχώρηση του χώρου στην ιδιωτική εταιρεία όταν ακριβώς δίπλα στο χώρο υπάρχει υπόγειο γκαράζ, που ανήκει στο δήμο και παραμένει επί τόσο καιρό αναξιοποίητο.
5/10/2008
Σταύρος Τζιορτζιώτης"