Δευτέρα, 10 Νοεμβρίου 2014

ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ 232


Ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) αποφάσισε να καταργήσει μία ιστορική συγκοινωνιακή γραμμή, ζωτικότατης σημασίας για την εξυπηρέτηση των πολιτών του δήμου Βύρωνα και των κατοίκων του Υμηττού., συγκοινωνιακή γραμμή καίριας σημασίας και σπουδαιότητας για την μετακίνηση των πολιτών προς πάμπολλες περιοχές του λεκανοπεδίου της Αττικής.

Μας κοινοποίησε κάτοικος την παρακάτω επιστολή διαμαρτυρίας  προς τον ΟΑΣΑ


Προς την δημοτική παράταξη:
Αριστερή Παρέμβαση Πολιτών Βύρωνα

(Το έχω αποστείλει προς την δημοτική, τον ΟΑΣΑ και αλλού)

Περί της αιφνιδιαστικής απόφασης κατάργησης της λεωφορειακής γραμμής 232 Πειραιάς – Υμηττός – Βύρωνας

Η εν λόγω απόφαση περί της κατάργησης της ιστορικής, εξυπηρετικότατης και ζωτικότατης λεωφορειακής γραμμής 232 Πειραιάς – Υμηττός -Βύρωνας είναι ανηρτημένη στην ιστοσελίδα της διαύγεια σε ειδικό αρχείο τύπου PDF : https://diavgeia.gov.gr/decision/view/7%CE%96%CE%9E%CE%9F46%CE%A8%CE%A7%CE%953-%CE%965%CE%9A

Χωρίς απολύτως καμία διαβούλευση με την τοπική κοινωνία του Βύρωνα και του Υμηττού, με μία εξαιρετικώς αιφνιδιαστική και απρόσμενη απόφαση ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) αποφάσισε να καταργήσει μία ιστορική συγκοινωνιακή γραμμή, ζωτικότατης σημασίας για την εξυπηρέτηση των πολιτών του δήμου Βύρωνα και των κατοίκων του Υμηττού., συγκοινωνιακή γραμμή καίριας σημασίας και σπουδαιότητας για την μετακίνηση των πολιτών προς πάμπολλες περιοχές του λεκανοπεδίου της Αττικής.
Η λεωφορειακή γραμμή 232 Πειραιάς – Υμηττός – Βύρωνα είναι μία σημαντικότατη εξαιρετικά σπουδαία ζωτικότατης σημασίας συγκοινωνιακή -λεωφορειακή γραμμή που συνδέει την πόλη του Βύρωνα και του Υμηττού με το μετρό της Δάφνης, είναι η μοναδική συγκοινωνιακή γραμμή που εξυπηρετεί τους μαθητές του Βύρωνα να μεταβούν προς το πρώτο επαγγελματικό λύκειο Υμηττού (Παπαστράτειο), η μοναδική ιστορική ζωτικότατης σημασίας συγκοινωνιακή λεωφορειακή γραμμή η οποία συνδέει πόλη του Βύρωνα και του Υμηττού με περιοχές όπως την Νέα Σμύρνη, την Καλλιθέα, το Κέντρο Αποκατάστασης και Ελέγχου Τυφλών (ΚΕ.Α.Τ.) στην Καλλιθέα, τον ηλεκτρικό σιδηροδρομικό σταθμό της Καλλιθέας, την Σιβιτανίδειο Σχολή, το Μοσχάτο, τον ηλεκτρικό σιδηροδρομικό σταθμό του Μοσχάτου, το Νέο Φάληρο, το Στάδιο Ειρήνης και φιλίας, τον Ηλεκτρικό σιδηροδρομικό σταθμό και τον τερματικό σταθμό του Τραμ Νέου Φαλήρου (Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας), τον Πειραιά, το Πανεπιστήμιου του Πειραιά, τον ηλεκτρικό σιδηροδρομικό σταθμό και τον προαστιακό σιδηροδρομικό σταθμό του Πειραιά, το λιμάνι του Πειραιά, την Ακτή Κονδύλη, την Ηετώνια ακτή μέχρι τα γεωγραφικά όρια της Δραπετσώνας.
Επειδή οι πολίτες που κατοικούν σε αυτήν την περιοχή χρησιμοποιούν αυτήν την ζωτικότατη λεωφορειακή γραμμή για την κάλυψη πάρα πολλών και πολυποίκιλων συγκοινωνιακών αναγκών, επειδή η γραμμή εξυπηρετεί πάμπολλους γεωγραφικούς προορισμούς χωρίς την ανάγκη συνεχών και κουραστικών μετεπιβιβάσεων μεταξύ διαφορετικών μέσων μαζικής μεταφοράς, επειδή οι κάτοικοι του δήμου Βύρωνα χρειάζονται για την αποτελεσματική μετακίνηση τους την συγκεκριμένη λεωφορειακή γραμμή πιστεύω ακράδαντα ότι πρέπει να υπάρξει άμεση ανάκληση της συγκεκριμένης απόφασης η οποία ελήφθη χωρίς να ερωτηθεί η τοπική κοινωνία και όχι μόνον δεν θα πρέπει καταργηθεί η εν λόγω λεωφορειακή γραμμή αλλά αντιθέτως θα πρέπει να ενισχυθεί με περισσότερα και τακτικότερα δρομολόγια.
Με εκτίμηση,
Κουγιάς Γιώργος